marți, 27 ianuarie 2009

Tabieturi

Mi-a venit în minte chiar acum ideea asta. Să scriu despre ceea ce fac eu aproape în fiecare zi.

Dragilor, vă rog să fiţi sinceri şi să-mi vorbiţi despre cele mai ascunse şi ruşinoase tabieturi ale voastre. Deci... leapşa se duce la fotozaharia, verbiaj, maimutzica, cezar, ioana.

Încep eu.

- În fiecare dimineaţă, Mişu mă trezeşte la ora cinci să-i dau grăunţe. Neapărat, mă duc la pipi. Apoi, mă mai trezesc o dată la ora 7. Mă duc iar la pipi.

- N-am ieşit niciodată afară fără să mă spăl pe faţă.

- În fiecare zi, mă opresc la chioşcurile de ziare, nu să cumpăr, ci să trag cu ochiul. Nu plec până nu citesc toate titlurile de pe prima pagină a revistelor.

- Am uitat... Cum ies pe uşă dimineaţa mă închin de trei ori.

- Seara, pe la ora 23 şi ceva citesc presa pe internet şi câteva bloguri.

- În fiecare sâmbătă, micul dejun durează mai mult de o oră şi jumătate. De fiecare dată, îmi fac o cafea cu două căpăcele de lapte.

- În fiecare seară verific dacă mi-a înflorit vreo floare şi o curăţ de frunzele ofilite.

- Citesc e-mailurile (de serviciu şi personal) de cel puţin şase ori pe zi.

3 comentarii:

verbiaj. spunea...

o sa raspund cand o sa incetezi sa ma mai bati la cap.

Florentina spunea...

Si io o sa raspund, dar mai pe scurt. Ca nu sunt pregatita sa-mi asum toate tabieturile :)

Anonim spunea...

Am răspuns.
(De ce nu permiţi trackback-ul, să vezi cînd îţi răspund oamenii?)