sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Se joacă cu muzica

Carim Clasmann şi Galia Durant s-au întâlnit la începutul anilor 2000 şi au făcut ceva frumos împreună: o trupă de muzică electronică experimentală. Şi-au pus şi un nume ciudat: Psapp. Am auzit astăzi la radio vorbindu-se că formaţia londoneză va veni să cânte şi la Bucureşti. Tot de la radio, am mai aflat că melodiile lor sunt pe coloana sonoră a serialului "Anatomia lui Grey", serial de care am auzit, însă nu l-am urmărit. Cei de la radio Guerilla au pus piesa "Cosy in the Rocket", care m-a lăsat mută. De prea multă vreme nu am mai ascultat ceva care să sune atât de frumos, după albumul celor de la Vampire Weekend, tot o trupă englezească de indie rock. Oamenii ăştia doi au inventat toytronica, adică o combinaţie între instrumente muzicale de jucărie (chitară, flaut) şi jucării propriu-zise. Ei folosesc o "găinuşă", pe care au numit-o Brunhilda. Carim Clasmann şi Galia Durant îşi amuză spectatorii, aruncând în ei cu pisicuţe de jucărie, făcute de mânuţele lor.



Niciun comentariu: