joi, 8 ianuarie 2009

Ce-au fost şi ce-au devenit...

La Tvr 2 a fost aseară filmul "Fast Times at Ridgemont High", din 1982. Am văzut din el o bucăţică şi, într-o secvenţă memorabilă aş spune, a apărut şi unul dintre actorii mei de suflet, Sean Penn, însă foarte-foarte tânăr, blond, cu plete slinoase şi cu o faţă lungă, de tembel. Uite aşa mi-a venit ideea să pun câteva fotografii cu actori care au fost cândva feciori. Nu vreau să filozofez pe marginea acestui subiect, că e în firea omului să îmbătrânească, să facă riduri şi să ajungă în baston. Am vrut doar să văd cum arătau Mel Gibson, Sean Connery şi Peter O'Toole în primele lor filme. Ce mlădiţe mai erau! Sper că n-am exagerat prea tare cu alăturarea celor două fotografii: atunci şi acum. E doar un joc.




Un comentariu:

verbiaj. spunea...

ia uite aici.
http://www.papelera21.es/2009/01/ninos-famosos.html