miercuri, 11 iulie 2007

Plouă cu morţi în Bucureşti

Unde altundeva putea să se întâmple. Tocmai mă gândeam ce fac cumnaţii mei. 22.30. Primesc un telefon. "Da' ce furtună a fost în Bucureşti!" zice soră-mea. "Unde, mă?" zic eu. Că la mine în Vitan au zburat oleacă nişte frunze, e adevărat că s-au cam îngrămădit nori grei prin faţa geamului, s-a ţârâit cu ceva stropi şi gata. Ei şi nişte fulgere plăpânde acolo. "Dă, fată, pe Pro tv!" mă chinuie soră-mea. "Capitala răvăşită", "Un mort", "Inundaţii". Ce să mai. Potop în toată regula. Şi uite aşa chiar mi-am pus întrebarea "Io unde eram?" A! E mare Capitala asta. Într-o parte e soare şi în alta mor oameni. Nu ştiu cum se întâmplă că atunci când dă un strop cât gutuia se inundă până şi creierii autorităţilor. Şi mai zici să nu te duci la Paris pe vremea asta. Norocoşi mai sunt unii.

Niciun comentariu: