miercuri, 4 iulie 2007

O doamnă în lumea ei


Tare mult aş vrea să o întreb pe tanti asta cine e. Ce a fost la viaţa ei, dacă are copii, dacă a avut vreodată casă. De când o ştiu e tot pe drumuri... Tanti asta, spre deosebire de altele ca ea, să zicem nespălate, zdrenţăroase, acolo în lumea lor, are ceva care mă face să mă opresc de fiecare dată când trec pe lângă ea. Nu ştiu, poate că îmi place să o văd citind. E chiar pasionată. Zăboveşte la câte o pagină şi chiar a făcut o pasiune pentru ziare. Îmi mai place că are mereu căţei în jur. Ei, şi-o bere... Femeia asta, şi sunt sigură că aşa este, nu a stat mereu pe stradă. Mai e ceva ciudat la ea. N-am văzut-o niciodată cerşind. Cred că într-o zi o să mă aşez lângă ea şi o să stau pur şi simplu. Femeia asta a fost cândva normală. O doamnă.

4 comentarii:

alexedi spunea...

Ea are un caiet plin de numere, unde face multe socoteli.
E si putin conspirationista din cate am auzit de la amicul care sta fix pe scara de langa chiosc.
Iar acum este bunica! :)

verbiaj. spunea...

e bunica si va fi strabunica. oricum, o continuare a povestii se impune. eu vreau sa aflu candva, cine este. poate ca o sa faci la un moment dat putina munca de detectiv sau mai usor, mai simplu, o sa intri natural in vorba cu ea si o sa afli multe. sunt convins ca are povesti de povestit.

Alexandru Zaharia spunea...

o stiu si eu pe "tipa". mi-a placut aia cu "doamna"... se poate sa fie si o doamna, n-am de unde sa stiu, dar am sentimentul ca titlul de doamna este atribuit in mod nejustificat la 90% dintre femei. din pacate, sunt multe povesti de-astea pe strada. imi aduce aminte de reclama la pensii private ING cu batranul care sta la iesirea unui magazin de biciclete...

Aky spunea...

De mult ma intreb si eu ce poveste are, pentru ca cu siguranta e una cu intorsaturi aprige de destin. Stiam si eu pe cineva care, prin suturi cumplite ale vietii a ajuns din femeie la locul ei - efectiv boschetar. DAca afli ceva, da-m iun semn. Nu mai frecventez zona f. des si cand o faceam mi-a fost jena sa o intreb.