marți, 17 iulie 2007

Îl provoc pe Verbiaj

Să îşi cumpere bicicletă. Într-un post mai vechi, Verbiaj era foarte revoltat că cineva irosea apa ca să ude grădina. Iar bieţii copii din Africa au buza arsă de sete. Deci, îl provoc pe Verbiaj să fie salvatorul Planetei până la capăt. Îl provoc să circule mai puţin cu maşina, care apropo poluează, şi să vină la serviciu cu un mijloc de transport în comun. Sau cu taxiul. Sau cu bicicleta. Da, Verbiaj, e acelaşi lucru cu udatul grădinii. Dacă am folosi apa cu prudenţă, atunci am avea de câştigat pe termen lung din asta. Nu? Dacă am scoate cât mai puţin maşina la plimbare, atunci am respira mult mai mult aer curat în Bucureşti. Şi n-ar mai fi atâta aglomeraţie. Ce zici Verbiaj, eşti pregătit pentru pasul ăsta?

4 comentarii:

verbiaj. spunea...

Păi şi taxiul poluează. Dacă ar fi piste de biciclete prin Bucureşti, aş veni, dar aşa, dacă din a doua zi de mers m-ar omorî unu', n-aş mai putea să salvez planeta. Mi-ar plăcea la nebunie să vin ca angajaţii din Amsterdam, sunt 11 km de la mine de acasă până la muncă. Dar, safety first. Nu sunt condiţii. Zici bine ce zici, dar am şi eu o familie de hrănit, dacă mor, cine îi mai dă lu ăla micu cu patru picioare lapte dimineaţa? Dacă mor, cine îţi mai dă ţie cele mai geniale sugestii la locul de muncă. Deci, mă laşi să vin cu maşina?

PETISA spunea...

Verbiajule, manca-te-ar mama, ai luat din post ce ti-a convenit... Da'metrou' ce-are? P'asta nu-l vazusi... Nu e vorba doar de poluare, Verbiaj. E vorba de aglomeratie, accidente in lant (am vazut unul chiar astazi aproape de metroul Mihai Bravu), da si poluare, ca tot amintisi, nervi, si multe altele. Oricum tu vii cu ce vrei ca nu asta era scopul postului meu. Am vazut ca te-ai atacat. Oricum e un joc. Hai ca te las ca tre sa pun in practica ideile alea geniale pe care mi le dai tu la munca.

verbiaj. spunea...

Nu m-am atacat, sunt ultimul om din lume care s-ar putea supara din atata.

Mesteru' spunea...

Da, da...