joi, 19 iulie 2007

A murit Bilă

Cum nu ştiţi cine e Bilă? Căţelul lui Mihai Constantinescu. Ştire în exclusivitate pe un post tv, ăla cu telenovelele. Probabil, că văîntrebaţi ce naiba caut pe postul ăla. Cine mă cunoaşte ştie că am făcut o pasiune pentru limba portugheză şi am găsit şi o telenovelă made in Brazil. Toţi vecinii ştiu că mă uit la telenovelă. Sonorul mă dă de gol. Să revenim. Ştire cam la băşcălie aş zice eu. Dar oamenii, adică Mihai Constantinescu, ăla cu "Iubiţi şi câinii vagabonzi", şi nevasta, Mihaela Constantinescu, care apropo îi e şi nevastă, şi concubină, şi prietenă şi amantă, dar nu mai stă cu ea, plângeau cu lacrimi adevărate, înnodate sub bărbie. Lângă Bilă mai erau înmormântate două pisici dragi. Şi se duseseră cu buchete de flori la mormintele necuvântătoarelor... Şi uite aşa s-a apropiat Mihai Constantinescu de cea care i-a fost nevastă 26 de ani. Parcă domnul crai era cu o tipă tinerică de la Etno? Pe cine interesează... Trist e că a murit Bilă. Avea şi o melodie. Nu ştiu versurile, să îmi fie ruşine. Eu când apar la tv? Că mi-au murit Lucas, căţelul, Muţache, pisoiul, Ursoaica, mâţa, alte zeci de pisici, pe care le-am crescut la viaţa mea, găinile lu' soră-mea, oile lu' tataie, iepuraşul lui bărbate-meu. Şi ce mai vedetă aş ajunge!

Un comentariu:

Alexandru Zaharia spunea...

normal ca am ras la postul asta! e funny! desi e un pic sadic...saracu' Bobby, iepurele...