duminică, 8 iulie 2007

Negresa de duminică


Ce face o gospodină duminica? Trebăluieşte prin casă. Asta în cazul în care nu se duce la muncă... După o doză bună de butonare şi de luat de n-şpe ori canalale de la tv, şi în sus şi-n jos, după o încercare de somn, cu pisoiul pe pernă, mă ridic. Caut repede o reţetă de negresă. Internetul să trăiască! Una simplă, fără prea multe ouă. Patru. Mă rog, trei, că pe unul l-am mâncat la cartofii prăjiţi şi salata de varză. Calmă şi nu prea. Mă apuc de negresă. Cred că e prima oară când încerc. Super!!!!!!!!! Mi-a ieşit. Delicioasă!!!!!!!!!!!!! Cu nucă şi glazură. Ce s-o mai lungesc. Priviţi şi salivaţi.

2 comentarii:

verbiaj. spunea...

Asteptam felul urmator de literatura blogeristica.

PETISA spunea...

Domnule Verbiaj, ai pofte cam mari. Ce vrei să gătesc toată ziua?