marți, 26 mai 2009

Tanti Elvira mă urmăreşte

În luna februarie a acestui an am încercat să aflu mai multe despre celebra tanti Elvira de la Brăila (aici reportajul). Am întrebat rude şi oameni pe stradă. N-am avut succes. Însă, la comentariile postului meu am avut surprize. Daniela mi-a lăsat versurile faimosului cântecel. Îi mulţumesc.

La noi la Braila, la tanti Elvira
Usor se castiga lira,
Barbatu’ saracu munceste cat patru
Femeia se plimba cu altu.
La noi la Braila, la tanti Elvira
Usor se castiga lira,
Barbatu’ saracu. munceste cat patru
Femeia se plimba cu bacu’
aaaa iaaa ia iaaa
la noi la Braila (cielito lindo)
La noi la Braila la tanti Elvira
Usor se castiga lira
(bis)
(solo meserias de acordeon)
La noi la Braila, la tanti Elvira
Usor se castiga lira,
Femeia munceste, barbatu’ plateste
Ce bine-i la noi la Braila.
La noi la Braila, la geam la Elvira
Usor se castiga lira,
Femeia iubeste, barbatu’ plateste
Ce bine-i la noi la Braila.
aaaa iaaa ia iaaa
la noi la Braila (cielito lindo)
La noi la Braila la tanti Elvira
Usor se castiga lira

3 comentarii:

Anonim spunea...

am melodia La noi la braila...o caut de foarte mult timp si la ultima nunta am auzit melodia
ma gasesti pe mess ilik2007

defectu spunea...

buna ziua,
pentru ca intamplator am treaba la Arhivele Nationale si am cautat adresa am gasit ceva ce s-ar putea sa te ajute un pic :)
http://www.cancan.ro/dezvaluiri/ancheta-dosare/arhivele-nationale-braila-pline-de-prostituate-6914.html
asa ca te asteptam pe la Braila spre studiu si aprofundare :)

Anonim spunea...

Din pacate nu sunt versurile originale.
Astea sunt modificate de lautarii neseriosi din zilele noastre.
Cei care mai au bunici batrani poate au sansa sa mai afle versurile.