duminică, 24 mai 2009

Cercei arşi


Dragii mei iepuraşi nu au urechi pentru că le-am smuls cu bună ştiinţă. De ce? N-am putut sub nicio formă să atârn cerceii în urechi (în ale mele), aşa că i-am lăsat pe blănoşi fără podoabe. Acum seamănă cu nişte pui blegi de pisică.


Să nu ziceţi că doar mă laud cu ceea ce fac şi-mi iese. Uite că le mai şi ard. :)

(c) Fotografii de Petisa

Pe la ora 12.00 m-am apucat să fac cercei. M-am aprovizionat vineri de la Casa Retro (care e casă doar cu numele pentru că magazinul cu tot felul de mărunţişuri e amenajat în garajul casei, dar e-o nebunie acolo) cu pastă de modelat, tortiţe şi sclipici. Azi, la prânz, am modelat trei perechi de cercei: pisicuţe - obsesia mea, fluturi şi cireşe. I-am băgat la cuptor 15 minute şi când a trecut timpul am zis să verific dacă s-au copt cerceii mei. În bucătărie, un fum cumplit. Şi un miros... Când am scos tava cu cercei aproape toţi erau tăciune. De nefolosit. I-am aruncat şi cu greu m-am apucat de alţii. Am reuşit să mai fac doar două perechi: cireşele - care mi-au ieşit - zic eu - şi nişte iepuraşi, fără urechi şi cam curbaţi. Acu', spre seară, m-am băgat iar la bucătărie să fac mazăre cu pui şi cu mult mărar şi când să desfac sticla cu bulion, hop cuţitul afurisit a fugit în deget. Io zis să mă opresc aici că cine ştie ce mai păţesc până diseară.

Niciun comentariu: