sâmbătă, 28 februarie 2009

meditaţie


(c) FotoZaharia

7 comentarii:

Anonim spunea...

io, vasile
Am avut o revelaţie, de aia este mă pisica asta a voastră atît de pe picior greu, meditează prea mult. Auzi, şi ce ţi-a şoptit ea telepatic meditativ în sceneta cu pricina? Io propun să o scoatem într-o zi la o meditaţie cu mingea sau cu şoricelu, ce spuneţi?
Înainte să te superi, spun că blogu asta al tău e mai foto decît al colegului de ciberspaţiu. Jos pălăria.

PETISA spunea...

draga "io vasile", de ce sa ma supar? e gras misu cat china. si ma miauna toata ziua sa-i dau mancare. stii cum face? se posteaza in fata frigiderului si sta cu botul in sus (ca pe frigider ii tin grauntele). si vine numai la mine, ca zalex ii da un sut in fund.

pai, suntem o familie de fotografi. :)

Alexandru Zaharia spunea...

aaaaa... petisa imi creeaza o imagine de abuzator de mâţe obeze! protestez! misu TOCMAI de-aia miauna ca prostanacu' dupa mancare - ca NU i-am dat la timp o nuia peste fundulet.

PETISA spunea...

:) hai ca e tare dragalas misu al nostru chiar si asa cu gura mare. :)

Anonim spunea...

io, vasile
Mă întreb pe juma retortic, dacă cei de la protecţia animalelor nu au vro sancţiune şi pentru stăpînii care neglijează în exces greutatea vietăţilor pe care le cresc.

Alexandru Zaharia spunea...

mishu e gras (si frumos!) nu pentru ca stapanii lui il indoapa - cum s-ar putea crede - ci pentru ca e castrat si pentru ca nu iese din casa (si singura lui portie de miscare se rezuma la urmaritul unei nuci pe parchetul scartaitor, cu care o terorizeaza pe vecina de dedesubt). in rest, somn, caca-pisu, miau-miau si iar somn... cum sa nu te ingrasi? oricum, toti cei care tin un animal in apartament sunt niste mici dictatori care se gandesc la binele lor si mai putin la cel al animalului pe care nu-l lasa sa zburde prin vecini (sau il impiedica sa nu dea vreo masina peste el? nu stiu...). si-apoi, ce-ai, bre, cu pisica mea? "mananca pe banii tai???" :))))

Anonim spunea...

io, vasile
Îmi cer scuze pentru umorul grosier.
Noapte bună.