marți, 28 octombrie 2008

Mi-a scris Coco Chanel




Departamentele de HR ale unor reviste sunt trăznite în cap. De la atâtea idei. Am găsit un anunţ care se vrea inventiv, original şi toate cele. O revistă angajează. Nu prea mi-am dat seama ce. E drept, ca banc mi se pare tare amuzant.


Ce fel de oameni caută revista respectivă:

- Când vede mail-uri la CC, să se gândească prima dată “Ia uite, mi-a scris Coco Chanel!”
- Să nu se supere că trebuie să facă muncă de teren, mai ales când aceasta constă în lucruri dezgustătoare cum ar fi să meargă la saloane şi să se cremuiască sau la magazine, ca să facă poze la hăinuţe.
- Să ştie să spună ca pe o poezie ce, cum şi cu cine a făcut Madonna în ultimele şase luni.
- Să poată să ne spună şi ce va face Madonna în următoarele şase luni cu o marjă de eroare de maxim 10%.
- Să ştie că nu toţi designerii sunt gay; unora le plac şi animăluţele.


Cum? Nu toţi designerii sunt gay? Vă rog frumos, totul până la animăluţe. Iar Madonna se va combina cu Dani Oţil de la matinalul antenesc după ce se va sătura Mihaela Rădulescu de el.





Niciun comentariu: