marți, 21 aprilie 2009

Puşculiţa mea cu 27,4 lei



(c) fotografii de Petisa

5 comentarii:

verbiaj. spunea...

ce iti iei de banii astia.

PETISA spunea...

primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost o pizza. dar e prea banal. apoi, sa imi iau covrigi, in fiecare zi, timp de o luna sau mai bine. dar nici asta nu imi convine. apoi, m-am gandit sa imi iau cercei, un baticuţ şi margele. dar mi-a trecut. acum nu-mi mai doresc nimic. nu-mi vine sa ma despart de monedele mele.

Ginette spunea...

Adevarat a inviat ! Multumesc de mesaj. Numai bine iti doresc frumoasa Petisa. Sper sa revin cat de curand cu retete pe blog. Te pup cu drag !

Loredana spunea...

Hristos a inviat!
La mai multi bani ! macar inzecit!

PETISA spunea...

draga ginette, te pup si abia astept delicioasele tale retete.

draga loredana: adevarat a inviat. multumesc pentru urare. iti doresc o pusculitza si mai mare. :)