miercuri, 8 aprilie 2009

Knorru' şi sexu'

În drum spre Casa Capşa, o fată m-a întrebat astăzi dacă n-am cinci minute pentru a completa un formular despre o supă. Nu îmi plac deloc aceste abordări, deşi dacă nu mă grăbeam cred că m-aş fi oprit pentru că domnişoara era drăguţă şi cred că nici ei nu îi făcea plăcere să pună întrebări stupide. După ce mi-am terminat treaba la Capşa, m-am întors pe acelaşi drum spre metroul de la Universitate. În colţul unei florării, erau câţiva băieţi care stăteau la pândă. M-au întrebat acelaşi lucru: dacă nu am cinci minute pentru un sondaj despre o supă şi dacă am timp să o gust. Mi-au arătat şi restaurantul. Le-am răspuns sincer că sunt răcită şi că n-am mâncat nimic. "Nu-i nimic, mâncaţi acum", s-au repezit băieţii. Au tot insistat şi până la urmă m-au convins să mă opresc pentru cinci minute. Am zis că n-o să mor dacă îi ajut cu treaba asta. Un băiat cam la vreo 18 ani avea în mână un creion şi un formular motolit, cu răspunsuri deja bifate. Nu mai spun cât s-a bucurat că eram dispusă să îi răspund la întrebări. A fost pentru prima oară când am făcut aşa ceva.

Băiatul: Câţi ani aveţi?
Eu: 29.
Băiatul: Mulţi înainte.
Eu: Mulţumesc, la fel.
Băiatul: Lucraţi în presă, în publicitate sau ceva care are legătura cu aşa ceva.
Eu: Da.
Băiatul: Păi, nu e bine. Mai bine nu spuneţi că lucraţi în domeniile acestea. Lăsăm necompletat.
Eu: Ok.
Băiatul: Sunteţi gospodină, gătiţi acasă?
Eu: Da, îmi place să cred că sunt gospodină. (în timpul acesta băiatul bifa cam ce căsuţe voia el, nicidecum ce îi spuneam eu. Dar l-am lăsat că nu mă interesa ce făcea cu formularul ăla.)
Băiatul: Folosiţi supe instant?
Eu: Nu mai folosesc.
Băiatul: Spuneţi şi dvs. că folosiţi.
Eu: Bine, atunci scrie că folosesc.
Băiatul: Ce cuburi folosiţi: Maggi sau Knorr?
Eu: Foloseam Maggi.
Băiatul: Păi trebuie să spuneţi că folosiţi Knorr.
Eu: Atunci scrie Knorr.
Băiatul: De câte ori pe săptămână folosiţi Knorr?
Eu: Păi, nu-l mai folosesc de multă vreme, v-am spus.
Băiatul: Spuneţi că îl folosiţi de 3 ori pe săptămână.
Eu: (am zâmbit) Păi scrieţi ce vreţi. (v-am spus că băiatul avea bifate răspunsurile)
Băiatul: Obişnuiţi să mâncaţi supe Knorr sau ţineţi vreun regim?
Eu: Ţin regim din motive de sănătate.
Alt băiat: Pentru că sunteţi răcită, nu?
Eu: Nu, ţin regim din alte motive.
Băiatul: Atunci nu sunteţi bună pentru acest chestionar.
Eu: Asta v-am spus şi eu la început, că nu sunt potrivită pentru astfel de formulare.

P.S. În faţa Facultăţii de Litere e un chioşc. În faţa lui, se bălăngănea un moş zdrenţăros, murdar, cu hainele curgând pe el şi beat că abia se mai ţinea pe picioare. În mâna stângă ţinea o doză de bere, nedeschisă. M-am uitat cam lung la el. Omul, fără dinţi în gură şi cu un fâş lung pe care îl târa pe asfalt, mi-a zis aşa: "Săru-mâna, domnişoară! Ehe... Ce, v-aţi schimbat sexu'?" Ă?

Un comentariu:

Laetitia spunea...

Eh, ad absurdum :)
A fost o zi mai urmuziana. Mai sunt si din astea.