luni, 20 aprilie 2009

M-am drogat cu aer de munte

















(c) fotografii de Petisa

De Paşte, am fost la Vâlcea. Vă daţi seama că n-am stat niciun pic. Am fost la pădure, pe marginea râului Olt, am fost la Voineasa, unde am tras pe nas, pe gură şi pe urechi aer curat, am cules narcise, am renunţat la regim - cel puţin pentru o perioadă - şi am căutat tot timpul iarbă verde şi copaci înfloriţi. E o vorbă la noi în familie: "A fost de vis". Păi, aşa a şi fost. Timp de trei zile am uitat de serviciu şi de Bucureşti. Mi-a fost dor doar de Mişu, pe care l-am lăsat singur acasă. Vă închipuiţi că ne-a mieunat cu trei guri şi jumătate când ne-am întors. Ne-am împăcat repede pentru că l-am hrănit bine şi l-am pupat şi mângâiat apăsat pe burtică. Ştiu că a trecut minivacanţa noastră frumoasă, dar numai veşti bune. De vineri intrăm în concediu şi ne pregătim de noi porţii de iarbă verde şi aer zdravăn de deal şi de munte.

Niciun comentariu: