joi, 27 martie 2008

O magnolie si un sut in fund de la presedinte


O tanara s-a zbatut intre viata si moarte sub privirile politistilor indiferenti. In Romania. Un batran s-a sinucis la metrou. In Romania. Doua pustoaice i-au ciuntit parul unei colege, au ars-o cu tigara si i-au lipit guma in par. In Romania. Simt cum obosesc de la atata aglomeratie de prostie, rautate, indiferenta din partea oamenilor pe langa care trec zilnic la metrou sau la piata. Ma simt asemenea unui autist care isi pune mainile la urechi si geme cand e atins de cineva. Imi vine sa fug de oameni. De tot ce se intampla in Romania asta despre care se spune ca e primitoare, frumoasa si ... Imi vine sa vomit. E o tara murdara, cu oameni rai si murdari fizic si psihic. E o tara saraca, nu are nimic, dar nimic de aratat. Ce castele, ce muzee, ce palate?! N-avem cu ce sa ne mandrim. Acea mana de oameni care mai are bunul simt sa creada ca poate sa duca un trai decent aici se amageste. Daca as avea 100 de milioane de lei salariu, stiu ce as face. I-as strange si as pleca. As fi plecat de mult, mult timp din Romania, dar am fost o lasa. Mi-as dori ca intr-o zi presedintele tarii sa imi dea un sut in fund si sa ma dea afara din tara pentru ca n-am fost cuminte, pentru ca nu sunt o nationalista, pentru ca ii injur pe romani si pentru ca ii fac imputiti. As vrea ca sutul ala sa fie zdravan, sa lesin si sa ma trezesc undeva la capatul lumii. Undeva unde nimeni nu a auzit de Romania, Nadia Comeneci, Hagi, Dracula sau Ceausescu.

4 comentarii:

Alexandru Zaharia spunea...

uite vezi, de-aia te iubesc eu pe tine...

elisav spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
elisav spunea...

Tati,
nu te cunosc, nu te ştiu, nu mă dau pe bloguri, prin urmare acest comentariu nu contează.
Fac un gest puţin mai gratuit decît articolul tău, îmi asum asta... între timp mă loveşte că totuşi te cunosc, dar sunt ignorant... si pencă mă cunoşti o să înţelegi şi o să rîzi de ce am scris.

voiam să spun că oamenii mor în ţara asta oricum ni se rupe, chiar dacă spunem că ni s-a luat. fata batută la şcoală avea o dilemă: pot sa beau suc in timp ce ma tunde colega?! ei, uite că nu a putut... Moşul de la metro... e final de lună, probabil s-a sinucis, desi nuş ce căta in tunel, eu cred ca s-a crezut pe linia lu 601. Femeia şi poliţaii... erau nepăsători pencă nu ştiau ce să facă şi atit... Pun pariu că şi ei sunt la fel de sătui ca şi tine.

Eu propun aşa: nu aştepta un şut in dos de la preş, pentru că îl primeşti oricum în bot în fiecare zi. Nu compătimi cu fata tunsă, a fost victima celor care voiau să se f... mai mult decât ea cu boiul ideal al liceului. Nu compătimi nici cu bătrînul că a lor e împărăţia cerurilor oricum, iar noi, morţi în cîmpul muncii, o să şedem pe la uşi...
Şi mai propun ceva: hai la un pahar de vin, cu soţ şi cu pet cu tot

Florentina spunea...

Ma, noi n-am mai vorbit de mult... Asa-mi/asa-ti trebe daca v-ati mutat. Ce-i cu explozia asta de tristetze, de lehamite, de pareri de rau?