luni, 31 martie 2008

Leapsa de la verbiaj

Am primit o leapsa draguta de la Verbiaj.

Opt lucruri despre mine:

1. Mananc castraveti murati cu lapte batut.
2. Am fost Julieta intr-o piesa de teatru, in facultate.
3. Imi plac la nebunie amandinele si ciorba de burta.
4. L-am pupat pe Ceausescu.
5. Cand eram mica, ma uitam la filme deocheate, apoi spuneam rugaciuni in genunchi si ii ceream lui Dumnezeu sa ma ierte ca nu mai fac - si mai faceam!
6. Cea mai mare nebunie: am mers cu tirul (la ia-ma nene) de la Alba Iulia pana in Rm.Valcea. Din fericire, n-am patit nimic. Iar tipul, adica soferul a fost un baiat super. Nu mi-a luat nici bani.
7. Ca sa ma laud: la sfarsitul facultatii de istorie am primit o diploma "pentru merite si rezultate deosebite"
8. Acum cinci ani, am fost sa ma angajez ca femeie de serviciu in Carrefour. Salariu 4 milioane lei, plus bonuri de masa. Cei de la interviu s-au uitat pe CV-ul meu si m-au spus ca ma angajeaza daca intr-o saptamana nu gasesc altceva de lucru (eram prea calificata pentru ei).

BONUS: In facultate, am lucrat la o fabrica de facut prize. Deci, am lucrat cu piulite, prize, stechere si toate cele. In 2 schimburi. N-am stat prea mult acolo ca "sefa" nu prea ma inghitea.

4 comentarii:

verbiaj. spunea...

misto de tot petiso, am ras cu pofta inca de la primul tau dirty secret. castravete cu lapte batut :)). mai aveam eu o cunostinta care manca prajituri cu paine, dar nici chiar asa ca tine... amandinele merg cu ciorba de burta de minune, nu? care e desertu dintre ele? L-ai pupat tu pe Ceausescu!!! Pai trebuia sa-ti dea casa de atunci, pentru asta, ca i-ai dat si flori, ma gandesc, scapai si tu de credite si chinuri acuma. tare, n-am ce sa zic. chiar ca nu stiam chestiile astea despre tine. iar aia cu fabrica de prize m-a dat pe spate. ma miram eu de ce am eu scurt-circuit in casa din 2 in 2 ore... cred ca le-ai facut in schimbul de noapte :))

PETISA spunea...

eee, verbiaj, mai am si alte secrete. dar la urmatoarea leapsa...

elisav spunea...

ştecăr - ştecăre

Anonim spunea...

se accepta si stecher. Plus, ca suna mai misto asa. Stecar e prea intelectual....