vineri, 7 martie 2008

Despre Cortes numai de bine!


fotozaharia.blogspot.com

Doamne, cât s-a mai scris despre Joaquin Cortes! O să supăr multe doamne cu postul acesta. Da, mă bucur că i-am luat interviu, da mă bucur că am dus-o pe prietena mea la spectacolul de la Sala Palatului, da mă bucur că am luat autograf tot pentru prietena mea, da mă bucur. Băiatu' ăsta după care suspină jumătate din femeile din lume e frumuşel, dar atât. Flamenco-ul lui, fie vorba între noi, e mai mult un step latino. Mă aşteptam să văd. Mint, nu mă aşteptam. Aş fi vrut să îmi rup ochii cu un flamenco mui pasional e mui emotional e mui transcedental... Fuiste mui improvizat, mui forţat, mui nepasional. Bailadorul şi-a tocit ciocatele scumpe în podeaua bătrânei Săli a Palatului, care se va închide în curând pentru a se transforma într-un mall cultural (să înţeleg că vom merge cu coşu' la teatru şi cinema?). Blogurile fierb de atâta Cortes. Care până la urmă e un ţigan, mândru de originea lui, parla bien limba lui, îi pare rău că nu vorbeşte rumeno şi englesa, şi vrea să revină pe aci, prin Bucureşti, de ce nu şi prin Transilvania. Că zvonurile despre Dracula circulă repede... Păi, cum să nu revină frumuşelul, dacă 5.000 de muieri rumenas suspină după el... Cicas, lăsaţi prostiile şi nu mai visaţi atât. Joaquin Cortes are o singură femeie specială în viaţa lui: pe mă-sa, e dedicat completamente dansului şi abia peste vreo cinci ani se aşază la casa lui. În Spania, New York sau unde o vrea Dumnezeu. Înjurăturile le primesc pe mail: desprecortesnumadebine@cicarumena.com.

Un comentariu:

Ginette spunea...

Ha, ha, ha.....Mi-a placut comentariul tau, dar habar nu am cine e Cortes asta....sunt cam ignoranta, nu? Si in conditiile astea nici nu ma mai obosesc sa aflu....