duminică, 29 martie 2009

Biciclete cochete



(c) fotografii de Petisa

Ne-am luat biciclete. A lui Z. a venit vineri de la Galaţi. A comandat-o pe okazii.ro. E vintage, cum spunea cineva. Preţ: 134 lei, cu tot cu taxă de curier. A mea e nouă şi e roz. N-aveau altă culoare, aşa că am luat şi roz pentru că frumoasa din imagine e mică, uşoară şi e perfectă pentru mine. A! Nu ştiu să merg cu bicicleta, dar învăţ repede. Iar săptămâna asta ies cu ea la o plimbare prin parc. Ţin-te şa că io sunt nebună după plimbări. Abia aştept concediul să le băgăm frumuşel în portbagaj şi o să le folosim pe drum de ţară. V-am zis că la sfârşitul lui aprilie avem concediu? Da!!!!!! Şi mergem două săptămâni prin Moldova. Începem cu Lepşa, unde am auzit că este aerul cel mai curat din ţară. Şi am de gând să-l trag în piept cât pot eu de tare.

Niciun comentariu: