duminică, 27 ianuarie 2008

Zestre pentru fată măritată


Am terminat de spălat 30 de kile de haine. La mână. N-am reuşit să montăm încă maşina de spălat. Deşi au cam trecut vreo 3 luni de când ne-am mutat în noua casă.

.... Am fost în IKEA. Cred că o să mă îngraş. Nu m-am putut abţine să nu mănânc o porţie de cartofi pai cu nuggets (nişte chestii crocante din pui). Delicios. N-am terminat... Şi nişte chiftele suedeze. Nici acum n-am terminat. O porţie de prăjitură suedeză, glazurată şi crocantă. Era să uit. Înainte am ronţăit şi un hot-dog. Acasă nişte cipsuri şi câteva bucăţele de ciocolată, tot suedeze, deci simt cum iau proporţii.

... Am cumpărat din IKEA trei covoraşe colorate, la 5 lei bucata. Curat chilipir. Reducere zdravănă de la 15 lei cât costa unul acum o vreme. Am uitat când. Încep să umplu cufărul să vadă băiatu' că am ceva zestre. Să vedem ce strânge el, că se gândeşte doar la laptopuri şi alte chestii electronice. Ori cu asta greu cucereşti o fată. Fie ea şi măritată.

Niciun comentariu: