duminică, 23 august 2009

Mâine, e gata!





(c) Petisa
Fotografiile au fost făcute cu telefonul, aşa că nu vă lăsaţi păcăliţi de culori. La bucătărie, gresia e crem, iar la baie e verde. O să revin cu fotografii făcute cu Nikonul. Mai e un pic până mâine seară când pleacă meşterii. Am renunţat la două uşi, cele de la sufragerie, şi la o bucată de perete de la bucătărie pentru a fi mai spaţioasă. Deocamdată, sunt mulţumită de cum au lucrat meşterii. Mai au de pus parchetul (auriu spre roşcat, depinde cum bate lumina). Mai avem multe de făcut. Adică, de mobilat şi utilat. Dar la salariile viitoare, pentru că banii pentru renovare s-au epuizat. Şi tre' să mai dăm şi nişte datorii.

4 comentarii:

Ginette spunea...

Buna draga mea Petisa, din cate vad o sa arate foarte bine casa, abia astept pozele finale. Si eu am in plan sa fac baia de la a la z, asa ca poate am sa-ti cer ceva sfaturi, ca esti la curent cu toate. Spor la treaba si pe curand. Pupici de la noi - Lizica si cu mine :-)

loredana şi robert spunea...

bafta la renovare. voi sa fiti sanatosi ca vim si banii.

PETISA spunea...

Draga Ginette, oricand ai nevoie te pot ajuta cu sfaturi si cu mesteri. Acum suntem profesionisti. Te pup.

Multumesc frumos, Loredana si Robert. De astazi ne mutam in "casa cea noua", iar cu banii... stiu. Vin, pleaca, iar vin. Iar pleaca.

Ginette spunea...

Multumesc Petisa, chiar o sa am nevoie, esti o scumpa. Casa noua de piatra si plina de bucurii, va doresc. Te pup !!!