joi, 2 iulie 2009

Pe unde mi-au umblat paşii


click pe poză pentru slideshow
(c) fotografii de Petisa şi Fotozaharia

... în weekendul trecut, care a fost unul foarte încărcat. La mare în România - staţionare Mamaia, la o pensiune acceptabilă, la mare în Bulgaria - Albena, Nisipurile de Aur, doar în trecere - şi la Balcic, tot în Bulgaria. Şi cu asta am cam încheiat socotelile cu Bulgaria şi s-ar putea şi cu litoralul românesc. A fost obositor ca de obicei, însă mi-am clătit ochii şi am făcut febră la picioare de la atâta mers. Unele locuri m-au încântat - de exemplu Palatul Reginei Maria din Balcic - o splendoare - alte locuri nu m-au dat deloc pe spate, deşi au fost foarte lăudate - Cap Caliacra, tot în Bulgaria, unde un bulgăroi ne-a făcut de bani la intrare şi nici priveliştea n-a fost năucitoare. Mai sus, daţi click pe fotografii şi vă faceţi o părere. Nu vă lăsaţi furaţi de unele peisaje. Fotografu'-i bun. (În afară de Balcic. Chiar merită un drum până acolo pentru a vedea grădina botanică a Palatului. În rest, sărăcie).

Niciun comentariu: