duminică, 26 iulie 2009

De la ţară adunate...















(c) fotografii de Petisa

Sâmbăta ne-am petrecut-o la ai mei, în Vâlcea. Nici nu mă aşteptam să fie o zi în care să lenevim. Am fost la bunicii mei la ţară, unde am luat la rând florile, pomii, nucul plantat de mine în copilărie şi l-am prins pe bunicul mâncând pepene roşu. La cumnaţi, am pus de-un grătar şi am mâncat o ruladă cu nucă de te lingeai pe degete, iar seara am ieşit în oraş. Fiind "Zilele Vâlcii", ne-am cam frecat de toată lumea şi am căscat ochii la bâlci - tiribombe, maşinuţe, concerte, vată pe băţ, porumb copt, bere, mici. Nu le-am mâncat, doar am căscat ochii şi gura. Era să uit ce era mai important: eu, soră-mea şi maică-mea ne-am fotografiat cu Traian Băsescu şi cu soţia lui. Dintr-o pură întâmplare, am fost primele persoane care l-au întâmpinat când s-a dat jos din maşină, îndreptându-se spre parcul Zăvoi. Despre asta, povesteşte Z., pentru că el a fost artistul-fotograf.

2 comentarii:

Florentina spunea...

Tataia e foarte simpatic, sa-ti traiasca. Sa-i transmiti multa sanatate de la mine :)

PETISA spunea...

multumesc, la fel. si mamaita voastra e simpatica. data viitoare o pun si pe mamaita mea, care si ea e simpatica. i-am zis lu' tataia ca i-ai transmis sanatate si stii ce m-a intrebat? daca esti tanara...-)