sâmbătă, 29 decembrie 2007

Ce-a fost în 2007...

.. multe realizări. În primul rând, casa noastră. Că tot se poartă acum retrospectivele, m-am gândit să las deoparte vorbăria şi să scormonesc după poze. O varză de amintiri. Hai că mă emoţionez.


Uite încă o fată dragă mie... Maimuţica.


La nuntă la Flori... Cu fetele mele dragi.



Cavalerii cetăţii din Alba-Iulia


Buda de la ţară


Răgnetul lui Gontz

Florile colorate de la Rucăr


Acasă la cântăreaţa Anca Parghel


Vâlcea, văzută de pe colină


S-a măritat Lulu


Prin cutia de amintiri


Salutări de la Viena


... şi de la mare!


Un nou prieten


Mishu cel nesătul


Crizantemele de toamnă


Liliacul de la bunici


Mall-ul din Vâlcea

4 comentarii:

Florentina spunea...

da' io lipsesc din poza aia :(( Nu gaseai una in care eram toate? Hai, mai cauta, ca daca nu, caut eu!

Florentina spunea...

Bravo :))

Ginette spunea...

Imi place muuuuulllttt blogul tau....esti frumoasa si desteapta. Ma bucur, simt ca traiesc cand iti citesc articolele. Pupici !

PETISA spunea...

Multumesc, Ginette. Sunt o degustatoare fidela a blogului tau, care e delicios.