marți, 4 septembrie 2007

Ce bine e în concediu!

N-am mai scris de multă, prea multă vreme... Subiecte să zicem că au fost, dar am fost plecată... de acasă. La ţară, la rude. A cam plouat, dar asta nu ne-a încurcat planurile. Ne-am jucat cu Cara (se acceptă cacofonia asta), căţeaua-lup, care a crescut în cinci luni cât alţii în zece. Fioroasă? Nici vorbă. O dulceaţă. Muşcă, dar în joacă şi latră aşa de dorul lelii. A halit un pui de găină. Aoleo! Să n-afle nea Costel că o spânzură. Am mâncat struguri parfumaţi direct din vie, salată de boeuf şi prăjitură cu banane, făcute de soră-mea. Bune rău. L-am văzut şi pe Vlăduţ, nepoţelul nostru, care ne-a cam umplut de mâncărică. De la el din stomac. Asta ca să ne pedepsească pe toţi că l-am chinuit cu pupături şi l-am zgâlţâit de la unul la altul. Azi e ziua lu' Lulu, soră-mea. Mulţi, mulţi ani! Ieri, a fost a noastră, doi ani de căsnicie. Cum am sărbătorit? Ne-am zis "La mulţi ani" toată ziua şi ne-am pupat. O zi ne mai desparte de Marea călătorie la Viena. Se anunţă ploaie. Chiar şi aşa Viena e frumoasă...

Niciun comentariu: